Bra dag

Jag har jobbar som timvikarie i 2.5 år och det har gått, jag har fått ihop mina tusenlappar, men idag fick jag förfråganingen om en radtjänst. Eller fick välje en av fyra, och den jag tänker välja verkar superduper. Dock kan jag bara se 4 veckor framåt, men det duger *peppar peppar*. I våran enhet finns det 3 olika grupper och har varit min grupp trogen, men raden är i en annan grupp. Så nu blir det till att lägga manken till och försöka lära sig rutiner och så vidare hos de andra. Men det kommer nog gå bra. Men jag kommer sakna mina söta.

Träning idag. Gymmet var först ut, där det blev armar och mage, och sen var det innebandy. Man märker skillnad när det är full trupp och när det är några borta. 2målen blir inte så vackra på slutet, när man lirar 2x15 med en avbytare. Men vi gillar läget. Jobb imorgon också, så snart blir det sängen. Mmmm, den ser ljuvlig ut här ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0