Lördag

Lirade match mot Kungsängen såhär på eftermiddagen. Det hela kunda ha börjat bättre, men vi jobbade oss in och ledda, men sen tog det roliga slut. Det slutade till slut 4-5. Jag blev matchens lirare, så något måste jag ha gjort bra. Blir alltid MT de matcher då jag anser att jag inte är värd det. Som förra matchen, då jag själv anser att jag var super, men då fick jag "bara" tre stjärnor. Aja, inte jag som bestämmer så får ta och tacka så mycket för det som blir.

Om en stund så är det middag och sen fest med laget. Får bli en tidig hemgång för mig, eftersom jag jobbar imorgon. Man väljer mina tillfällen?!?! Och så bröt jag av en av mina naglar idag, så det är rätt snyggt med ett finger som man nu helst skulle vilja kapa av och gömma någonstans.

Brukar inte känna mig så här nere efter en förlust, men det här känns tungt! Men får ta och blicka framåt och om inte allt för många dagar åker jag till England. Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0