Lördag

Nu är jag tillbaka efter X antal månader. Hade noll lust till detta förut, men fick för mig att jag hade en liten njutning nu. Fast vem vet för hur länge. Har försökt att boka en resa till England ett tag, men det är då inte det lättaste (läs:billigaste) Ska till Manchester och det finns typ bara 2 avgångar t/r som går direkt, och då är det bara buisness, vilket inte passar in i min plånbok. Skickade över uppdraget till andra sidan och han försöker komma på något. Får annars bli att åka till London och sen vidare, men det känns inte allt för kul. Aja, får se vad som sker.

Lördag annars och idag händer inte så mycket. Har en del saker som jag borde göra, men hur kul låter städa? Hmm. Har i alla fall varit lite duktigt, för jag har bockat av EN sak av typ sju. Men nu är jag trött i huvudet över att ha sett allt för höga belopp en stund, så ska gå och rensa skallen på gymmet och förhoppningsvis få en snilleblixt på köpet. Annars kanske få lite energi för att orka ta tag i klädhögarna och ta död på dammråttorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0