Måndag

Är lite smått förvirrad. Jag kan logga in på bloggen på denna dator men inte på den bärbara (vilken är MYCKET skönare och behändigare) så det blir att jag hellre använder den. Så jag kommer nog aldrig bli en av dessa storbloggare med ett inlägg där och ett inlägg där. Anyway, lirade match igår och det blev tre ljuva poäng. Kommer inte ihåg så mycket av första/tredje period men i den andra hände det grejer. Vi vann den med 8-0 och vi spelade ut dem hundra procent, de hade noll och ingenting att komma med. Så det kändes helt ok!

Måndag = jobb = inget kul att rapportera om.

Lite ledsen att det är handboll istället för innebandy på TV4Sport. Varför skulle jag vara intresserade av en match där inte ens Sverige spelar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0