Så blev det

Så, fick tag på biljetter men det var ta mig tusan inte det lättaste. Det fanns inga bra avgångar (då jag ville), utan det var massa mellanlandningar här och där och det var typ billigare att åka dirket. Men hittade en ok avgångstid och sen hem blir det i alla fall direkt. Fick boka av två olika bolag, vilket det ena har jag aldrig hört talas om så kommer inte bli det minsta förvånad om flighten är inställd/företaget går i konkurs eller dylikt. Min tur.

Städade i alla fall mitt rum, så nu ser jag golvet! Det är faktiskt rätt snyggt, men skulle vilja ha den där gråa mattan som jag ännu inte har hittat. Imorgon är det match, en relativt tidig sådan så det kommer bara bli en lugn kväll. Känns helt skapligt när jag tänker på att jag kommer jobba 6 dagar nästa vecka. Men det gör inte så mycket för snart drar jag till mitt älskade England! Blir andra gången detta år och det känns super. Var och pluggade där i höstas och jag saknar det varje dag som går, skulle göra mycket för att dra tillbaka tiden och sen stoppa. Saknar mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0